2013. július 3., szerda

Ketteske

Második elmaradás és második Kindle tok következik. :)

Márciusban készítettem én már egy ilyen tokot, de annak lábakélt. Nem, nem lopták el szerencsére, csak megtetszett valakinek, aki elkérte eredeti tulajdonosától, aki nagyon jószívű lévén oda is adta neki. Ezek a testvérek... (Nem, mi a húgommal sose csináltunk ilyet. Soha! ;) )

Szóval pótolni kellett az eredetit.
Férjecske mindig szólt, hogy csináljam már, én mindig szóltam, hogy mérje már meg mekkora kell, mert már kidobtam a jegyzetem. Egyszer sikerült is neki, de haza már nem ért a cetli... Végül feladtam és elővettem a régi képeit és elkezdtem számolni a szemeket. Még szerencse, hogy csíkos! :) A fonal ugyanaz, de a színek sorrendje más. Némelyiknél sűrű fohász kellett, hogy kitartson a harmadik sor végéig! Lassan pótolnom kell a készleteimet. 
De végül csak kész lett. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése