2013. április 8., hétfő

A potyautas

Pár hete egy se nem esős se nem havazós se nem szeles, a többihez képest kellemes napon felkerekedtünk Zétényemmel és megnéztük az új Barka fonalboltot.
Nem nem csak úgy... Határozott céllal mentünk. Be is szereztünk mindent.
De volt ott két gombóc fonal, ami elvarázsolt. Annyira szép színe volt és annyira puha volt. Nem tudtam otthagyni. Potyautasként ő is a kosárba került.

Kicsit féltem tőle, mert tiszta bambusz fonalról van szó, ami a hírek szerint nem egy kezesbárány fonal, de tényleg nem tudtam mi lesz belőle.
Aztán mikor arra gondoltam, hogy a táskámba kellene egy tok a napszemüvegemnek, rögtön ő jutott az eszembe. Annyira puha, hogy minden bélés nélkül garantáltan karcmentes helye lesz a napcsimnak.

A Húsvéti pihenésre vittem is magammal és mire hazajöttünk volt egy ilyenem:

hát nem csodásak a színei?!

Kis semmiség színekkel feldobva
 A fonal minden várakozásomat felülmúlta. Nem is volt olyan nehezenkezelhetől Egy-két szál közé bökés volt csupán. Megkötve is vajpuha maradt. A színek is csodásak. Szerelem ez akárki meglássa. :)

A napszemüvegem is jól érzi magát benne (legalábbis nem panaszkodott eddig. :) ). Örülök, hogy végre rendszeresen kell majd használnom. ;)
Bujj bujj

3 megjegyzés:

  1. Ó de szép ez a fonal, igazán különleges helye lett a napszemüvegednek :) Kíváncsian várom, hogy mi került még a kosárba és mi készül majd belőle.

    Én már előre félek, mert mostanában tervezem a Barka meglátogatását, mert közel van a munkahelyemhez, így könnyen elérhető, és félek hogy én is el fogok csábulni erre-arra :)

    VálaszTörlés
  2. A bambuszfonalat én is imádom. Szerintem sem olyan nehezen kezelhető. :) Benedeknek sapkája is van bambusz-pamut keverékből, és hihetetlenül tartós, mosógépben mosva is.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörü szinek!!! En mult heten latogattam el a boltba, es hasonloan beugrott jo par szines bambusz fonal a kosaramba. Egyelöre csak tapogatom es szemezek velük, de a szemüvegtok kivallo ötlet:) Te hanyas tüvel horgoltad?

    VálaszTörlés