2013. március 28., csütörtök

Tél? Hó? Hol?! :)

Kit érdekel, hogy odakint így március 28-án több, mint 10 cm hó van, a napot napok óta nem láttuk és minden nap, mikor kilépek a lépcsőház ajtaján, magamban hosszas és cifra káromkodást mormolok a hideg miatt?! Kit érdekel, mikor idebent tombol a nyár?! :D

Töredelmesen bevallom, én tehetek róla. Tegnap, miután befejeztem életem első rendelésre készült táskáját (majd mutatom, ha megkapta a gazdája és tényleg tetszik neki nem csak képen. :)) ) úgy döntöttem, hogy muszáj horgolnom valami finom, lenge, vidám, színes holmit a finom pihe-puha új fonalamból, hogy kizökkenjek ebből a ronda szürkeségből. Nagyon vágyom már a tavaszra!

Szóval elkezdtem egy sapikát. Azt sem tudtam kié lesz. Csak úgy böködtem. Elragadott a lendület.Valahol Szonja és az én méretem köztire tippeltem. Azt hittem ez lesz életem első saját horgolt sapkája. Aztán megjött Szonja az oviból és felpróbálta a félkész sapkácskát és kijelentette, hogy olyan szép zöld színű (pisztácia), hogy ez neki KELL. Tudok én nemet mondani a lányomnak? Ráadásul olyan kényelmesen, lazásan jó is volt rá. Kb. soronként próbálgatta, hogy mekkora már. És mivel egész délután teljes egyetértésben legózott a három gyerkőcöm, haladtam is szépen. 
Így lett majdnem készen fürdés utánra a kis kalap-sapka.
Nekem jó kedvem lett miközben készítettem, Szonjámnak attól, hogy az övé lett és felvehette, Lénának pedig attól, hogy tudok ilyet kisebben is csinálni. :D ;) Csak egy gond volt: nem engedtem ebben aludni. :) 
Egy nagy virág jön majd még rá és be kell picit gumizni alul (ezt egy bolti kötött sapiról lestem el és nagyon bejött, a lazább sapikat mind körbeöltöm alul gumicérnával).
Nem szoktam félkész dolgokat mutogatni, de hátha ez a hangulat másnak is hoz egy kis vidámságot a szürkeségbe!
Pizsis bájoskám!!! :)
Nem hittem ugyanis, hogy ezt a hangulatot még lehet fokozni, de ma reggel sikerült a csajoknak!

Történt ugyanis, hogy este megbeszéltük, hogy a pár napos pihenésünk előtt fel kellene majd próbálniuk a fürdőruhákat, hogy jók e még, hisz a szállóban lesz medence is. Egészen el is felejtettem reggelre. Ők viszont nem! Mikor elküldtem őket öltözni, eszükbe jutott. Mire beindítottam a mosást így fogadtak:

Csak azért is nyár!!!! :)

Sisters
Így aztán itt nyár van, mondhat bárki bármit és lehet odakint bármilyen idő... Vajon menjünk strandolni?! ;) :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése