2013. március 22., péntek

Sál a múltból

Említettem, hogy Férjecske is kapott sálat, de arról nincs képem. És akkor már nem is hordta a tulajdonos, így valamelyik kosár mélyén lakott.
Nem hittem, hogy még előkerül idén... Nem hittem, hogy március 15-én hóesésben fogja lovagolni vinni a lányát az apukája és a fél órás szabadtéri várakozás idejére bizony esze ágában sem volt sál nélkül indulni. 

Azt pedig, hogy március 22-én is az ország sok pontján - még csak nem is mutatóba - esik a hó (itt csak szélvihar van 4 fokban...) és még 27-éig végig komoly fagyokat és jelentősebb havat jósolnak, elhinni sem akarom.

Általában meg szoktam találni a rosszban a jót, de most nem megy! Még az sem dob fel, hogy így legalább lefényképeztem és nem marad ki a blogból az Apasál sem. És az sem, hogy csak azért is mellé tettem a nőnapi hortenziánkat és csak azért is tavaszias hangulatot csempésztem mögé! (Most aztán jól kitoltam téltábornokkal mi?!?! ;) :D )

De hogy a sálról is essen szó: Gábor nagyon szeretett volna egy kasmír tartalmú sálat. Nem tudni miért, ez ütött szöget a fejében. Minta mindegy. Szín mindegy. Csak extra puha, vékony, de jó meleg legyen. És ha már puha, akkor kabáton belül hordható persze. Ez nekem nagy könnyebbség volt, mert így nem kellett két kilométert kötnöm belőle csak másfél métert. Az is eltartott egy ideig a hármas kötőtűvel! :)

A mintán sokat gondolkodtam, sok próbakötés volt, mert a tervek sora dőlt meg a legkülönfélébb indokokkal, míg végül egy nagyon egyszerű, négyzetmintás kötés lett a befutó. Szerintünk szép! ;)


Fonal: Barka-Vasárnap

1 megjegyzés: