2013. március 13., szerda

Ő is első valamiben

Bizonyos szempontból mérföldkő az az apróság ami a hétvégén készült.

Elsősorban azért, mert ez az első olyan dolog, amit egy számomra csak névről ismerős embernek készítettem. Nem magunknak, nem ajándékba, nem családban valakinek kérésre, hanem valami rendelés félére. :) Gábor kolléganője mikor megtudta, hogy horgolok, megkérdezte Férjet, hogy szerinte nem csinálnék e az e-book olvasájának egy tokot. Valami nagyon egyszerűt, semmi extra, csak vidám, színes csíkosat szeretne.

A kindlet lemértem, de mikor a tok készült, nem volt itt nálam. Így sem készítettem még semmit, hogy nem tudtam próbálgatni, csak centiztem. Ebben is első ez a tok. Izgalmas volt... 
Ráadásul nem is ismerem a tulajt személyesen, nem ismerem az ízlését  nem tudtam milyen színeket szeret... Kicsit izgultam, mikor G. hétfőn elvitte a kész tokot. De nem érkezett panasz. :) Sem méretre, sem színre, sem fazonra. Állítólag nagyon tetszett. Remélem tényleg!

Kindle tok
Végig egyszerű egyráhajtásos pálcával készült, az utolsó két sor lett rövidpálca, hogy tartást adjon a tok szájának, majd egyetlen díszítésként kagyló minta került a szélére. Az összes itthon lévő Drops-Muskat színből kapott három sort. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése