2013. március 3., vasárnap

Mogyoró a kicsi höri

Szonjám tehát semmi mást nem szeretett volna amigurumi témakörben, csak a saját hörcsögének, Mogyorónak a mását.
Így azzal a hatalmas tapasztalattal a hátam mögött, amim volt, elkészült életem első saját mintája is. Nem kicsit izgultam! 
Nem csak sok színben rendetem pamutfonalat, de még biztonsági szemeket is szereztem neki. Hatalmas volt az öröm és Manka mellé állandó alvócimborává lépett elő Mogyi mása. :)

Ma reggel a napsütésben, már hosszas használat után :)

cukika

Hogy meglegyen magamnak későbbre, megpróbálom leírni hogyan is készült, mert a papír, amire jegyzeteltem kicsit kaotikus és már egyszer eltűnt... Elsősorban magamnak, de ha valaki ilyen hörcsögöt szeretne horgolni, hát rajta! :))

kp: kispálca (sc)
Fonal: Drops Muskat
horgolótű: 3,5


1. kör: Magic ring (6 szem)
2. kör: minden szembe 2 kp (12szem)
3. kör: (első szembe 2kp, másodikba 1 kp) és ez ismétlődik körbe (18szem)
4. kör: (első szembe 2 kp, második és harmasik szembe 1kp) és ez ismétlődik körbe (24szem)
5-7. kör: minden szembe 1kp
8. kör: tovább szaporítunk: (első szembe 2kp, utána 3 szembe 1 kp) és ez ismétlődik körbe (30szem)
9. kör: (első szembe 2kp, utána 4 szembe 1 kp) és ez ismétlődik körbe (36szem)
15.kör: minden szembe 1kp (36szem)
16. kör: (első szembe 2kp, utána 5 szembe 1 kp) és ez ismétlődik körbe (42szem)
17.kör: (első szembe 2kp, utána 6 szembe 1 kp) és ez ismétlődik körbe (48szem)
18-22.kör: minden szembe 1kp (48)
23. kör: fogyasztani kezdünk. (2 szemet összehorgolunk, majd 6 kp minden szembe) ez ismétlődik körbe (42 szem)
24. kör: (2 szemet összehorgolunk, majd 5 kp minden szembe) ez ismétlődik körbe (36 szem)
25.kör: (2 szemet összehorgolunk, majd 4 kp minden szembe) ez ismétlődik körbe (30 szem)
26. kör: itt csináltam egy minden szembe 1kp-s sort, de már nem tudom miért. :))
27. kör: (2 szemet összehorgolunk, majd 3 kp minden szembe) ez ismétlődik körbe (24 szem)
28.kör: (2 szemet összehorgolunk, majd 2 kp minden szembe) ez ismétlődik körbe (18 szem)
29. kör: (2 szemet összehorgolunk, majd 1 kp minden szembe) ez ismétlődik körbe (12 szem)
30. kör: (2 szemet összehorgolunk) ez ismétlődik körbe (6 szem)
Zárjuk a kört és varrjuk el.
Kész a höri teste! 

A fülek két pici 12 szemes körből készültek, lásd 1-2. kör.
A végtagok és a farkinca pedig  ha jól emlékszem 3-4-5 láncszemre egy sor kp. De lehet, hogy 4-5-6. Próbálkoztam egy ideig és nem jegyeztem fel. De a farka a legkisebb, aztán mellső lábak, majd a hátsók.
Nem részlet kérdés :)
"MűMogyoró"
És hogy öszze lehessen hasonlítani az igazival, megpróbáltam őket együtt lefényképezni. Viccbe illő jelenet volt. Mogyi villámgyors kisállat, egyetlen éles kép sem lett, amin mindketten látszak. Ez a legjobb... :)
Mogyoró és a horgolt mása
De ha valaki nagyon kíváncsi a kis oroszkék dzsunginkra, ITT megnézegetheti.
És ha valaki idekattint, akkor elég gyorsan rá fog jönni, hogy mi lesz a következő posztban. ;)

Ui: Látszik, hogy külföldi leírásokat használok 90%-ban.... a kp a leírásban rp, vagyis rövidpálca akart lenni... Vagy maradjuk abban, hogy sc ?!?! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése