2013. március 11., hétfő

Facebook

Nos, miután már egyszer létrehoztam, majd pár nap múlva kitöröltem a blog facebook oldalát, gondoltam egy nagyot és ma újra megcsináltam és most nem tervezem, hogy kitörlöm, végtére is modernek vagyunk vagy mi a szösz... :D :)

Igazából azért döntöttem így, mert azt gondoltam, hogy a bejegyzések alatt egy 'like' gomb, sokszor nekem is hasznos lenne másoknál, mikor ugyan nincs időm/kedvem/lehetőségem megírni egy kommentet, de szívesen jelezném, hogy itt voltam és tetszett amit láttam.
Gondoltam kerüljön ide egy ilyen. 
Épp csak azt nem tudtam, hogy ehhez nem kell, hogy a blognak legyen facebook oldala. :) Akkor jöttem rá, mikor már volt. :) És azt sem tudtam, hogy nem fog látszani, hogy kik lájkolták a bejegyzést, csak az, hogy hányan. No sebaj! Jobb, mint a semmi. :)) Majd még dolgozok az ügyön. :)

A másik ok pedig az volt, hogy gondoltam, hogy ha kiteszem a facebookra a bejegyzéseket, akkor könnyebben megtalálja, akit érdekel, hisz én is többet vagyok ott, mint amennyit a blogok közt bóklászok. 
De ez se megy simán... Valami nem működik, mert ha a telefonomról tenném ki a posztot - az csak a saját nevemben engedi, Böködeként nem :( - akkor teljesen jól teszi ki, viszont a gépről tudnám csak a Bököde lapjára tenni, akkor viszont bélyegkép helyett csak az oldalsávban lévő néhány képet lenne hajlandó betenni nekem.... grrrrr

Egy szó mint száz: van Bököde a Facebookon, de igencsak kezdetleges még és sokat botladozik, de előbb-utóbb az a tervem, hogy a posztok ott is meg fognak jelenni.
Ígérem senkit nem fogok zaklatni és megosztogatni sem fogok naponta tízszer, hogy csatlakozzon mindenki, mert az milyen jó, de ha van kedvetek és úgy érzitek, hogy hasznos lehet nektek, akkor várlak bennetek szeretettel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése