2013. március 4., hétfő

Didi

Ahogy tegnap már jeleztem, a hörcsög horgolás nem ért véget Mogyinál.
Ugyanis Lénának is van egy hörcsöge: Dió. És mikor meglátta Mogyit, azonnal mondta, hogy ő is szeretne egy "műDiót.
Még jó, hogy jegyzeteltem Mogyoró horgolás közben. :)
Mikor nem sokkal később ismerkedtem az Instagrammal, épp a két hörcsög volt kéznél, így az első képek ilyen stílusúak. Akartam én ma fotózni, de kicsi fiam előbb ért a hörcsöghöz, mint én, és mivel elcsent egy darab Pilótát, kissé csokis volt a keze. El lehet képzelni a kis világos hörcsögöt... Gyorsan kimosószappanozta, most szárad, így nem túl fotogén. Maradnak a régi képek. Még jó, hogy vannak. :) ;)



Dió, alias Didi viszont valamivel nyugisabb kishörcsög, mint Mogyorónk, így neki van -ha nem is tökéletes, de elfogadható - közös képe a horgolt másával.


Dió háta majdnem kifogott rajtam, Küzdöttem a mákos kis foltjaival, de végül egészen hasonlóra sikerült. No úgy azért nem sikerült lefotóznom őket együtt, hogy össze lehessen hasonlítani, de valami ilyesmi lett:
Fehét és kétféle szürke a háta

2 megjegyzés: