2013. március 8., péntek

Apróságok

Összeszedtem néhány röpke horgolmányt, amik az elmúlt időszakban készültek. Igazán senki nem mondhatja, hogy csak gyűjtögetek a Pinteresten, hogy nézegessem a képeket, hisz a minták javába ott botlottam most is. :))))

Készült először is sok sok virág már. Kipróbáltam jó pár leírást, de ez lett a befutó. Ilyen van Szonja kabátján, az én táskámon, és még sok helyen azóta. :)
Nyugi! A kép és a hó nem mai. Az majd jövő héten jön... :s

Ennek a kicsi verziója és a horgolt rózsa került a Szonja virágtündér jelmezéhez készült hajpántra, aminek az alapja innen származik
Fonal: Drops - Safran és Muskat

Aztán mikor megláttam ezeket a madarakat, nem hagytak nyugodni. Nem értettem a leírást, így neki kellett fognom. Csak úgy megfogtam a legkisebb gombóc maradék fonalat (Barka-vasárnap) és neki estem.
Drága nagylányom meglátta, és elkönyörögte. Mondtam neki, hogy csinálok másikat inkább, ez nem lett szép, mert azt hittem szétfejtem, azt mondta neki ez kell. Mert ez a fonal pont jó. Persze a kicsi kapva kapott a lehetőségen, hogy akkor neki csináljak sárga madarat. Így lett két madárkánk. Élvezem míg értékelik az ilyen kis kézzel készült apróságokat! :))
Napsugár és Égszínke
Amikor viszont ezt megláttam, akkor én mondtam, hogy ide nekem de gyorsan! :) Bár én nem teára vagytam, hanem kávéra. Így filter nélkül készült és a kávét beljebb varrtam, nekem így jobban tetszik, mintha tele lenne. Kocsikulcstartó lett (a régi elszakadt. :( ). Így mindig kéznél van az életmentő nedü. :D Kár, hogy Zéti rendszeresen elszürcsögi a liftben... ;) :))
Egy kávét valaki?
Végül pedig februárban volt Zétény névnap. Megkérdeztem az illetékest, hogy horgoljak e neki valamit. Óriási meglepetésemre lelkesen bólogatott. Kérdeztem mit szeretne, mire rávágta, hogy "uhuuuuhu". Milyen baglyot? - kérdeztem. Mire elszalad a nővére ágyához, elővette Marcipánt és mutogatta, hogy olyat. Mit volt mit tenni, nekifogtam egy új hekkagurumi bagolynak. Nagyon nagyon boldog volt és azóta is nagy becsben van tartva.. Nem is hittem volna... hmmm :)
Fonal: Cheval Blanc Sunny az 1001fonaltól és Drops-Safran

Készültek szivecskék is, de ez a leírás nagyon nem jött be, viszont ebből készült Szonja barátnőjének ajándék csomagoláshoz szívecske lufi és a lányoknak is van karkötő ezzel a mintával, csak épp nem találtam meg őket. Ha előkerülnek mutatom! :)

1 megjegyzés: