2013. március 6., szerda

Apróság

Mikor megláttam ezt a képet a Pinteresten, rögtön tudtam mi lesz a vége! A linken ugyan sok sok érdekességet találtam, de épp ennek a leírását nem, de nem is nagyon kerestem, nekem csak az számított, hogy rájöttem, hogy mire fogom használni a lányok kötött sapkájából megmaradt kevéske Barka-Kapucni fonalamat, amit mint a kincset őrizgetek. Pedig tényleg nagyon kevés! :)

Épp volt egy üres konzervdobozom, így már hozzá is fogtam burkolatot csinálni rá.

A mintából csak  annyi volt követendő nekem, hogy felül kagyló mintával záruljon és csíkos legyen. :)
Ez lett belőle:
Nem látszik, de belül az éles részt körberagasztottam dekortapasszal, hogy ne sérüljön senki és semmi. És még szép is lett tőle! :) Kár, hogy ebből több maradékom nincs, elkélne még pár ilyen tartó az asztalomra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése