2013. március 7., csütörtök

A nyuszi, ami több, mint egy nyuszi

Eddigi legnagyobb horgolós büszkeségem egy szürke nyúl. Sok szempontból. Nem véletlen került pont ő a blog új fejlécébe. :)

Nyúl-tok
Először is azért, mert teljes egészében az én fejemből pattant ki. Rajzolgattam, rajzolgattam, és egyszer csak beugrott minden pici részlete.
És hogy mit rajzolgattam: kedvenc Férjem :) a névnapomra meglepett egy új telefonnal. Ami ha csak kicsivel is, de magasabb, mint a régi. Épp annyival, hogy a régi tokok ne legyenek tökéletesek rá... Új tok kellett. Ezt tervezgettem.

Másodszor  pedig azért, mert meg tudtam csinálni. Mert a terv az oké, de ez egy kezdőnél még nem jelenti azt, hogy a rajz életre is tud kelni. 
Maga a tok nem nagy bonyodalom. Még a farkinca sem. De a fülek, lábak okoztak némi fejtörést. Kerestem sok sok ingyenes nyuszi amigurumi leírást és végül a sokból összeállt ez az egy. 

Gombként funkcionáló farkinca :))

Harmadrészt pedig a türelmemet is próbára tett a nyúl. Nem volt elég szürke fonalam már a hörcsög projectek után, így be kellett szereznem és addig várni tűkön ülve a félkész nyuszival. A tokból egyetlen egy sor hiányzott mindössze! Kibírtam, hogy legyen ugyanolyan fonalam (Drops-Muskat). És ha már nyúl.... és ha már akciós volt a Barka-Vattacukor fonala, gondoltam egy nagyot beszereztem abból is egy gombóc szürkét. Nem tudom mennyire látni a képeken, de a lábak, a fül és a farkinca is kapott a pamut fonal mellé egy szál mohairt, amitől igazi szőrös kicsi nyulam lett. Élőben nagyon látványos és különleges, remélem így is látszik. Talán itt a legjobban:
Szöszmötök 

Nyuszikám nagy kedvencem lett. Imádom!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése