2013. március 12., kedd

A második sapkára sem kellett sokat várni :)

Természetesen az első horgolt sapkát nagyon gyorsan követte a második is. Lénám nem adja fel könnyen az ilyesmit! :) És ki tud ellenállni a kérésének, ha előre tudja, hogy ekkora örömet lehet vele okozni? :)
"csak" ennyire örült, mikor először vette fel a sapit... ;) :))
A fonál ugyanaz, mint Szonjáé (Libikóka) csak galagonya színben, így azt már tudtam előre, hogy a vastagság ideális lesz lyukacsos, szellős mintával is.
Már csak minta kellett.
Mikor a ravelry-n a horgolt sapka leírások közt kutattam, és belebotlottam a "newsboy" sapkákba, rögtön Léna fejére képzeltem őket. Annyira nagyon Lénásnak éreztem, hogy már csak az volt a kérdés, hogy honnan szedjem a leírást (ezek épp fizetősek voltak). Végül a sapka maga saját ötlet alapján készült, a simlihez pedig elsősorban ezt a leírást használtam, de a végén megtrükköztem, mert úgy gondoltam, hogy annyira egyenesen jön lefelé, hogy zavarni fogja Lénát, így az utolsó két sor előtt kettőt csak a hátsó(felső) hurokba horgoltam, így ott könnyedén megtörhető és feljebb hajtható. Nagyon bevált! Megmarad felhajtva is a simli, de lefelé is szépen áll.

Felhajtott simlivel
Napvédősen lehajtva :)
A virág elmaradhatatlan persze. Most éppen kék-rózsaszín kombinációban és fa gombbal rögzítve.

Még most is nagyon lénásnak érzem, és a tulajdonos is imádja, így azt hiszem a nyáriasabb, pamut verzió is el fog készülni kis módosításokkal. :)

4 megjegyzés:

  1. Szia!Már régóta olvasgatom a blogod és gratulálni szeretnék!Annyira szépek a munkáid!Kedvet kaptam és hozzájuk.Főleg ezekhez a horgolt sapikhoz.Tudnál ajánlani oldalt ahonnan megtanulhatom?Abszolút kezdő vagyok.
    Köszönöm szépen!
    Andrea

    VálaszTörlés
  2. Annyira jól áll ez a szín Léninek! :)

    VálaszTörlés
  3. Andrea, egy egyszerű linkkel nem tudok szolgálni,de majd írok róla, mert más is kérdezte e-mailban. :)

    Ági: ő választotta. :))

    Emerencia: köszi! szívesen. :))

    VálaszTörlés