2012. június 21., csütörtök

Régi-új

Még a szüleimmel laktam, mikor már térdeplős székre vágytam. Nem csoda hát, hogy mikor a saját otthonunkat rendeztük be, első dolgok egyike volt, amit hazahoztunk.
Szeretem is.
És ez látszik is rajta.
Ismeretlen eredetű, eltávolíthatatlan foltok, bolyhok, kiszürkülések díszelegtek rajta. 

Egyszer csak a férjem ment valamiért egy barkácsáruházba, és mondtam neki, hogy ha nem horror árú, akkor hozzon már egy bútorokhoz való tűzőgépet. Ócsó pézért adták (1000Ft körül), így hozott.

Félve estem neki.
Rögtön akadályba ütköztem. Nem tudtam leszedni a fekete huzatot semmivel. Jól beleütöttték a gyárban a szögeket...
Kipróbáltam a mi gépünket, hogy ez mennyire kiszedhető. Rákészültem nagyon, hogy iszonyú erő kell hozzá. Jót röhögtem magamon. Nem kell hozzá több, mint a papírtűzőhöz... ;) És ez egy csavarhúzóval sikeresen visszafejthető.
Ez lendületet adott. Nagy bajt nem csinálhatok!

Szabtam az ülőrészre egy kis vatelint, hogy 1. puhább legyen, mint eddig, 2.ne üssön át a fehér anyag alatt a fekete.

Kicsit(!!) formára vágtam az anyagot, hajtogattam, tűztem, ráncoltam...

Kicsit gyűrött két helyen... Kicsit túlráncoltam alul... De mindenképpen friss, ropogós, és sokkal szebb és hozzám illőbb, mint volt egy órával korábban. Megérte! És ha megunom a rózsákat, már bátran fogom lecserélni.


4 megjegyzés:

  1. Sokkal de sokkal szebb lett- persze ezt mondanom sem kell, a képek önmagukért beszélnek.
    Az ilyen hasznos kis megújulásokról még olvasni is jó, nemhogy térdepelni rajta :)
    Gyönyörűszép Tildás sarkod lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett, megérte nekilátni! Azért ott a varrógépnél hirtelen elgondolkoztam, hogy hogyan nyomod a pedált?!?:)

    VálaszTörlés
  4. Tündi, Sofie: Köszönöm! :)

    Paat: na jó, olyankor jobb lábbal nem térdelek. ;) :D
    De ez a kis mindenes asztalom, nem csak varrásra használom ám! :))

    VálaszTörlés