2012. május 31., csütörtök

Mini pelenkázós

Van a kocsimban egy nagy pelenkázó neszeszerem, ebben több pelus, alátét, nagyobbacska adag popótörlő van, ezt általában hosszabb, akár egész napos kiruccanásokkor használjuk. De a kocsi nincs minig karnyújtásnyira, a szükség viszont nagy úr. Így egy pelusnak és egy mini zacsi popótörlőnek mindig kell lennie a táskámba. Most, hogy van szép, nagy, állandó táskám, gondoltam varrok bele illő mini pelusos neszeszert is.

A bélés anyagából készült, így szinte észrevétlenül simul a táska aljába, de hogy mégse vesszen el, és mert a fiam holmija van benne, brümmög rajta néhány kisautó. :)

A tutoriál, ami alapján készült, hónapok óta el van mentve a kedvencek közé, de csak most jött el az ő ideje. A pelenka méretéhez igazítottam és minden belső zseb nélkül készítettem.

Pórbáltam a napon fényképezni, de ott fehérnek tűnt az alapja, itt az árnyékban a pöttyök legalább látszanak, de tessék elhinni nekem, hogy ez világoskék alapon fehér pettyes anyag. Pont ugyanolyan, mint a táska bélése, csak most nem volt fotogén hangulatban. (vagy én nem tudok fényképezni.... :( ) ;) :)


Ui: Kis csellel visszadátumoztam két bejegyzést itt, ezalatt, hogy külön tudjam tagelni őket és mert tényleg akkor készültek a varrományok, csak nem sikerült blogolnom azóta. :)

Ui2: Ez a 100. post itt! :)))

1 megjegyzés: