2012. június 6., szerda

A bagoly és a bálna

Úgy öt éve, az wc-ajtóra csináltam egy elvileg leszedhető matrica feliratot. Kábé egy hónapig tetszett is. Aztán le akartam venni. És kiderült, hogy az elmélet nem működik. Nem jött le. Vagy csak a festékkel együtt jött volna. :(
Így azóta képek vannak az ajtón, hogy szimmetrikus legyen, a mellette lévő fürdőszobán is, hogy eltakarják a félig lejött csúfságot. Télen pingvin és hóember, nyáron angyal és nyuszi. Volt.
De meguntuk őket. Így újítottam.

Nem is értem miért, a fürdőről a bálna jutott eszembe... ;) :)
A legkisebb helyiségről semmi. Így bagoly lett. Mert azt mindenki szereti itthon. :)
Nekem a bálna a személyes kedvencem. :)

(az ajtók sötét folyosón vannak, ezért nem az eredeti helyükön mutatom őket, de egy fehér, tömör ajtóra kell képzelni őket)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése