2012. március 8., csütörtök

Napi apróságok

Zsepitartó, vagy a hogy a németek nevezik - és mivel ez nekem nagyon tetszik, én is így hívom: TaTüTa.

Kettő készült bele, természetesen a két hátizsákba, mivel ami mindig van benne, az a papírzsepi. Ha már zsebet nem varrtam a bélésre (gondoltam úgy sem használnák), legalább ez legyen benne, hogy ne szanaszét hulljon a sok zsepi. 

A külső része 18x15cm, a belseje 22x15, és így van kivasalva a bélésanyag szegőnek szalag helyett. Kényelmes, gyors, praktikus megoldás.
A lányoknak a két szélét kicsit egymásra varrtam, hogy ne nyíljon ki túl könnyen. 

Hogy ez a két csaj hogy örült neki... :) Aludni is vitték magukkal, mondván ott is kell zsebkendő. Gyanítom kell majd varrnom még egyet mindenkinek. :)


3 megjegyzés:

  1. Szia Dóri!
    Ma volt egy kis szusszanásnyi időm a kisfiam mellett, és varrtam magamnak egy ilyen kis cuki TaTüTa-t:P

    VálaszTörlés
  2. Én is kedvet kaptam. :)
    Közbélést kell bele vasalni, vagy tart anélkül is?

    VálaszTörlés
  3. Szia Regina! Ezer bocsánat... :( Nem, ebben nincs közbélés, a zsepik megtartják. :) De ártani sem ártana benne szerintem!

    VálaszTörlés