2011. július 15., péntek

Utazáshoz

Mikor Elsőszülöttem kicsi volt, varrtam egy popótörló-pelus tartó kis neszesszer szerűséget a táskámba/kocsiba, de nem szerettem. Túl passzosra sikerült, nehéz volt mindent belepréselni, ráadásul a pici popsikrém mindig kiesett valamelyik végén a tépőzáras megoldás miatt. 

A kicsivel úgy alakult, hogy a szükséges felszerelést a kocsi kesztyűtartójában tartottam, nem volt külön alkalmatosság erre a célra.

Most viszont, hogy hamarosan két pelenkással fogunk közlekedni, újra szükségét éreztem valami tárolónak, ami egyik kocsiból a másikba könnyedén áttehető, ha kell elfér a táskámban, babakocsi aljában...
Így megint varrtam. 
Most zippzárosat, a kipotyogás elkerülése végett és nagyobbat, a jobb, egyszerűbb pakolhatóság kedvéért, és mert most dupla mennyiségű pelenkát kell majd egy ideig magunkkal hordani. A hátuljára készült egy zseb, a zsebbe pedig egy kicsi (50x30cm-es) pelenkázó alátét, aminek az egyik oldala (ami épp nem látszik) világoskék vízlepergető anyagból van. 

És ha már utazunk... Már tavaly nyáron megfogalmazódott bennem, hogy kellene a kocsiba, a biztonsági övre egy párna, mert vágja a vállam folyton a nyári ruhákban az öv. Meg mint kiderült a nagylányomnak is. De végül elmaradt a dolog, nem találtam megfelelőt.
Idén viszont rá kellett jönnöm, hogy ez nem más, mint egy kis vlies-zel bélelt téglalap, ami tépőzárral záródik.
Rögtön varrnom kellett! Ekkor esett le, hogy ez ráadásul kifordítom - befordítom típus. 
Azóta mindenkinek van a családban, csak Férj maradt ki, saját elhatározásból. Naná! Aki ingben jár, nem tudja mire jó ez... ;)
A kicsimnek azért lett, mert az autósülés sajátja már igencsak kopott volt, nem tudtam már mit kezdeni vele, ez pedig ápol és eltakar. Pssszt! ;)
De még a pocakbéli is kapott, nehogy kimaradjon valamiből. Mint kiderült, nem is hiába. Mikor hoztam fel a hordozó huzatát kimosni a pincéből, akkor vettem észre, hogy nem volt becsatolva az öve és nincs meg egyik övpárna sem. Na jó, ha megtúrnám a kupit odalent, biztosan előkerülne, de így erre most nincs szükség. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése