2011. július 17., vasárnap

Ráadás

Ha már olyan sok megmaradt a blúzból és az ingből, kezdeni kellett vele valamit... :)
Párnahuzatok lettek.
Kisebbik lánykának úgyis tervben volt egy díszpárna az ágyára, amit ha kell le lehet hozni a földre játszáshoz vagy át lehet vinni tévézéskor a földre stb. (mint a nagytesó...;) ) A legkisebbnek meg miért ne?!

A blúz kicsit szűkített, de ezt a hibáját ellensúlyozza, hogy rejtett kis kapcsokkal záródik, nincsenek gombok, amik nyomják a kiscsajt. :)

És ha már az én szívem csücske volt ez a blúz, én is kaptam belőle valamit: egy varrógépre rögzíthető kis gumis tűpárnát, ami mindig kéznél lesz. Nem is olyan régen láttam ilyet valakinél, de nem emlékszem kinél, viszont ezúton köszönöm neki a tippet. :)

Az ingből készült hosszúkás párrnának sajnos nem jutott új gomb, amit terveztem rá, az kicsit nagy, vennem kell majd kisebbet, viszont van neki zsebe. :) Hátha el kell majd gyorsan rejteni valami kincset a lányok elől a legkisebbnek... ;)

És persze a legnagyobbam sem maradhatott ki, választott gyorsan ő is egy régi inget, és már zakatolt is a gép. Erre volt megfelelő gomb, aminek ráadásul már régóta vártam a megfelelő helyet, szép, pici, piros, virágos gombocska képében.

Alig munka, újrahasznosítás, nagy örömszerzés. Azt hiszem elégedett lehetek ezzel a körrel. :D ;)
Az ötletnek természetesen van(!) köze Évihez. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése