2011. június 29., szerda

Ennek a kérésnek nem lehetett ellenállni

Mire jó a Facebook?!

Ha nem lenne, én nem ismerném például a FABulous Textil webáruházat. Igen, ez most itt a reklám helye. :) Én itthon ilyen igényes anyagokat, szalagokat, gombokat áruló webáruházat eddig nem ismertem. Három napig tartott, míg sikerült leadnom a rendelésem. Hogy miért? Mert nem tudtam választani. Kellett volna ez is, az is, és bár biztosan fogok még rendelni, így a 9. hónapban már egyáltalán nem tudom kalkulálni, hogy mikor lesz időm legközelebb varrni. Fontossági sorrend és kompromisszumok kellettek. :)
A hab a tortán pedig, hogy hétfőn este leadtam a rendelést és ma, szerdán délelőtt csengetett a postás a pakkal. Ezt nevezem gyorsaságnak!
Épp indítottam a mosást, így anyagok gyorsan be, aztán vasal, szárít, vasal, így a Lányok alvásideje alatt sikerült is megvarrni az első két dolgot belőle.

Az oldalt nézegettem épp a hétvégén, mikor a négyévesem mellém telepedett. És legnagyobb meglepetésemre a felmerült lehetőségek közül nem a szívecskéset választotta, nem a rózsaszínek tetszettek neki, hanem egy bóbitás és egy kagylós (tudom, hogy nem így hívják őket, ő nevezi így :) ) barna-türkiz anyagon akadt meg a szeme. No nem designer a lányom, a virágos tetszett meg neki és a hozzá kapcsolódó képeken látta meg a rokonát egy táskán, innen az ötlet. :) Kifejtette, hogy ő ebből szoknyát szeretne, méghozzá nem rövidet, mert minden szoknyája rövid. 
Teljesen logikus érv, és nagy öröm, hogy végre nem habos-babos a választás. Lehet ennek ellenállni?? :)
De ha én már varrok, akkor kettőt varrok! 
Kértem válasszon a szoknyára szalagot is. No ez már rózsaszín lett! ;) Viszont be kell látnom, nagyon jól áll a szoknyának.

Kevés egyforma cuccuk van, mert az apukájuk nem szereti ha egyformában vannak, de most elkezdték igényelni. Igazából én is jobban szeretem, ha azonos a stílus, a színek de van valami különbség. Most sok nincs, de a szalagból azért nem egyformát kaptak. :)

Folyt. köv. hamarosan, hiszen eredetileg nem is szoknyá(k)at akartam varrni... ;)

4 megjegyzés:

  1. Tündériek a kicsik és a szoknya rajtuk! Nagyon jól áll nekik! Csinosak benne!:)

    VálaszTörlés
  2. Szépek a lányok, szépek a szoknyák! :)

    VálaszTörlés
  3. Jajjjj, de nagyon szépek-csinik a Lánykák! :) Szonjának remek ízlése van! Cuppok!

    VálaszTörlés