2011. április 30., szombat

Az elveszett jelentkezik :)

Hú, nem is gondoltam, hogy van még aki benéz ide, és hogy még kommentek is... Köszönöm!!! :)

Az utóbbi időben nem túl sok olyat varrtam, ami érdeklődésre tarthat számot, de pár hete újra szorosabbra fűztem a baráti szálakat a varrógépemmel és van sok sok sok tervem a közeljövőre is.

Először is a gyerekszoba átalakítása kapcsán varrtam. A galéria ágyat kellett kicsit kicsinosítanom. Mutatom milyen lett:


Aztán szuper szülinapi ajándékot kaptam: rendelhettem anyagokat a tengeren túlról. Mondanom sem kell, nehéz volt a válogatás, de végül sikerült! Az anyagokhoz rengeteg terv is társul, amiből egyelőre egy valósult meg, a nagyobbik lánykám kapta meg az ágytakaróját. Ez volt életem első patchworkje, életem első steppelése... Kicsit (?) féltem tőle, de a végeredmény - bár nem tökéletes távolról sem - biztató. És azért jó gyerekeknek varrni, mert ők nem a hibákat keresik! ;)

Ezen kívül persze a Húsvétra is készültünk, csináltam fészket a tojásoknak és az ajándékoknak, bár a benne csücsülő nyulam-bulam ezt már nem várhatta meg, mert a kisebbikem beleszeretett és azóta alvócimbora lett belőle. :)
Az ötletet és a nyúl szabásmintáját INNEN szereztem be.

4 megjegyzés:

  1. Dóri: ezek valami csodálatosak!!!
    Annyira feldobja a szobát, és annyira jó ez a csajos kuckó, bolt, stb.

    Kedvet is kaptam a varrogatáshoz, de én nem vagyok túl kreatív és nem tudom menne-e.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is minden nagyon szép lett!

    Megkérdezhetem, hogy honnan rendelted az anyagokat és kb. milyen áron? Én is már gondolkodtam rajta, de aztán végül nem rendeltem, mert túl drágának találtam. Talán csak nem leltem rá a megfelelő boltra? :)

    VálaszTörlés
  3. Panna és Emma anyuja: Menne hát! :) Csak el kell kezdeni. És valami egyszerűvel kell kezdeni. Onnantól nincs megállás! :) Hajrá!!! És köszi! :)

    Málna: neked is köszi! :) Az anyagok nem voltak drágák, a szállítás inkább. :( De azok az anyagok, amik itthon tetszenek azok sem olcsók. :(
    A The Sproutz Store-ból rendeltem. A blogajánlók közt ott a linkjük itt a jobb oldalon, a blogjukban a shop fülre kattintva megtalálod a boltocskát. Én kinéztem az etsyn őket, aztán emailben tárgyaltam le, hogy biztosan maximális kihasználtsággal jöjjön a csomag, ha már jön. :))

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy újra írsz! Van mit tanulni tőled! Nagyon ügyes vagy! Ez a galériaágy kicsinosítás nekem is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés