2010. szeptember 7., kedd

Kollekció

Na jó, ez kicsit nagyképűen hangzik, de valami olyasmi. :)

Az elmúlt napokban nem azért nem írtam, mert nem lett volna mit mutatni, hanem mert össze akartam várni a dolgokat.
Az első darab, ami elkészült, és ami a többihez az ötletet adta, az a pöttyös telefontartó volt. A régi pöttyöst már untam, gondoltam csinálok egy ősziesebbet. A választásom a barna pöttyös anyagra esett, bordó béléssel és egy kis maradék rózsaszín, nagyon finom csipkére. A telefontok elkészült és ezekbe a színekbe és anyagokba beleszerettem. Rögtön azon járt az agyam, hogy mit is kellene még csinálni...
Másnap már készült a pénztárca ugyanezekből az anyagokból, gyöngyházas patenttal. És akkor már tudtam, hogy kell egy új táska is. A régi már két éves, bármennyire is szeretem, kell a változatosság. :)
A Karácsonyi tildás könyv táskáját nyári változatban már többször készültem megvarrni, még anyagot is vettem hozzá, mégsem készült el. Eddig. Adott volt, hogy most rajta a sor. Persze belülre kellettek a zsebek, a kulcs karabíner, nekem táska anélkül nem táska! Elvoltam vele egy pár órát, de szeretem a végeredményt!
Ma pedig elkészült a kis kulcsos házikóm új változata is. Tudom, azt mondtam ilyet többet nem, de tévedni emberi... Annyira megszerettem és annyira nem illet a régi ebbe a táskába, hogy muszáj volt újat készítenem. :)

1 megjegyzés: