2009. szeptember 22., kedd

Réges régen


Mostanában nem igen van energiám varrni, de észrevettem, hogy van valami, amit még nyár közepén varrtam és elfelejtettem feltenni.
Öt kicsi figura egy zenélő körforgóra. Léna lányunk körforgójára. :)
Amik rajta voltak eredetileg, nagyon pasztell színűek voltak, ráadásul szinte pont olyan sárgák, mint a fal, így gondoltam abból nem sokat látna, így készítettem élénkebb színűeket.
Most már bizton állíthatom, óriási a sikere. :)

És a nagy képen látszik egy kis rész, egy régi függönyből készült ágynemű és rácsvédő szettnek is, amihez textil dobozkák is készültek egyrészt pelenka tárolás céljából, másrészt mindenféle  apró holmik részére.

5 megjegyzés:

  1. Eloszor is : egyet kell ertenem egy korabbi megjegyzeseddel - ez a hobort kifejezetten pozitiv fertozesi hullamot indit el. En is csak remelni tudom, hogy egyre tobben "betegednek meg" Tilda virustol :-)
    Ez a forgo pedig oriasi. Egy kedves ismerosom hamarosan szulni fog, es szeretnek a babaja szamara par kedves dolgot varrni. Oriasi az otlet ! Par nehany dolgot mar terveztem neki, ez is nagyon tetszik !

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy újra itt vagy. Szépet és ötleteset varrtál. Egyre biztosabb vagyok, hogy egy Tilda felhasználásának csak a képzelet szabhat határt.

    VálaszTörlés
  3. Szia Dóri!
    Egy napja találtam a blogodra :)
    Szeretnék egy díjat adni neked.
    Itt találod:
    www.jocsontok.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Szia DÓri... Tilda nyuszilány szabásmint keresése közben akadtam a blogodra... meg kell mondanom, nagyon ügyes vagy és nagyon tetszik amit csinálsz... még leskelődöm...

    VálaszTörlés
  5. The two of these scan equipment are readily available at lots of on the internet destinations.
    You can go to the AutoZone to have a test or even do-it-by yourself.


    Feel free to visit my web site - obd2 scanner

    VálaszTörlés