2009. június 28., vasárnap

Nyaraltunk

No szerencsére nem ezen a csúnya, esős, hűvös idős héten, hanem még előtte, csak azóta nem jutottam géphez.
A Balatonozás szuper volt, én pedig még indulás előtt megvarrtam a kényelmes itthoni kismama nadrágomat, amit nagyon szeretek.

A kiinduló pont egy Burda kismama nadrág volt, de módosítottam rajta több helyen is. Egyrészt annak a dereka gumival szabályozható, nekem viszont az ilyen fazonú nadrágokkal nagyon rossz tapasztalataim vannak, így a jól bevált visszahajtós passzét alkalmaztam most is. Nem bántam meg!
A másik pedig, hogy eredetileg van a jobb szárán egy zseb, de ehhez a gyűrött anyaghoz az szerintem nem ment és feleslegesnek is éreztem, gondoltam azt utúóag is rátehetem ha hiányát érezném, de nem érzem. :)

Nagyon szeretem hordani, kényelmes, nem csúszik le, és pont olyan hosszú amilyennek szeretem. Örülök, hogy több napnyi gondolkodás után elszántam magam a megvarrására!

1 megjegyzés:

  1. Naggyon jóóó! :)))
    Szuper kényelmes lehet! Scrapmánián meglepi vár!!! ;)

    VálaszTörlés