2009. február 4., szerda

Tűtartó

Végre egy hasznos darab... :)
Kikerültek a tűim a csúnya nylon és műanyag tokokból. :)

Az első felvonás tegnap készült, de az utolsó lépésnél, a fülek levasalásánál baj történt. Valószínűleg túl meleg volt a vasaló vagy nem tudom, de a vastagabb fekete vetex pöttyökben átütött a kék anyagra. Majd' sírva fakadtam.

Végül ma szétfejtettem, a két belső lapot megtartottam, majd vékony fehér vetex-szel a borítót újra kezdtem. Így viszont kicsit átlátszanak a rózsaszín csíkok, de ez tűnt a kisebbik gondnak a tegnapihoz képest.
A hímzést még erőteljesen gyakorolnom kell, nem vagyok a helyzet magaslatán az ügyben. :( Erre a célra mondjuk megfelel azért, de a Nagyim nem lenne büszke a kezeim közül kikerül munkára... :S

2 megjegyzés:

  1. Ó, hogy ez milyen klassz lett. Eredeti méretben csináltad? Én is meg vagyok őrülve ezért, de még el sem kezdtem. Azt hiszem rendszeres olvasód leszek és lesem a műveidet ezerrel. :))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Igen, eredeti méretben készült. Nagyon praktikus darab. :)

    VálaszTörlés