2009. január 22., csütörtök

Bari mégis...

Tegnap összeszedtem minden maradék energiámat és újult erővel nekifogtam újra a báránynak.
Távolról sem tökéletes, de ezerszer jobb, mint az első próbálkozás. :)
Ha nem ajándékba készült volna még meg is lennék elégedve vele. De ez ajándékba készült... Nagyon ritkán varrok másoknak, aminek az az egyszerű oka van, hogy nem találom még a varrási minőséget olyannak, hogy méltó legyen ajándéknak. De majd csak alakulok most már...

Sajnos a frottírom nem túl puha és nagyon vékony, de kis tulajdonosának remélem ez nem okoz majd gondot. :)

Első ránézésre sokkal sokkal könnyebbnek gondoltam az elkészítését, mint amilyen valójában. Eddig azt gondoltam, hogy a hóember-füzérünket egy barifüzér fogja felváltani, de már nem vagyok ennyire biztos ebben... ;)

Mindenesetre most megint kedvet kaptam a varrogatáshoz. Tervem ezer. ;)

3 megjegyzés:

  1. Miért rejtegetted előlem ezt az oldalt? Nagyon-nagyon ügyes vagy, ez a bari meg egyenesen csúcs! Tudom, a maximalista Csiguszmamusz elégedetlenkedik csak... :-)
    Lucaanyu

    VálaszTörlés
  2. Hello-bello!
    Nem rejtegettem én, csak nem reklámoztam. :) ;)
    De örülök, hogy idetaláltál ennek ellenére is.
    Pussz

    VálaszTörlés
  3. Kedves Dóri!

    Pár napja találtam a blogodra, és csak ámulok. Nagyon szépek az alkotásaid. Be is szereztem a tavaszi tildás könyvet, amiben ez a bárány is benne van. Látom, hogy mostanában nem igen írsz ide (gondolom a gyönyörű lánykáid kitöltik minden szabadidődet)és én is csak ismeretlenül kérlek, de esetleg elárulnád, hogy mi a bari trükkje. Nincs sok gyakorlatom, de egyszerűen beleszerettem, olyan aranyos. És épp közeleg egy barátnőm lányának 1. szülinapja. Köszönöm szépen, ha erre jársz és válaszolsz!

    VálaszTörlés