2008. november 2., vasárnap

Vendégváró angyal

Legújabb öltögetéseim eredménye ez a Tilda angyal.
Nem volt egyszerű!
Eleve volt vele sok-sok munkaóra szabás/varrás/tömés/összeöltés... De... Mikor péntek éjjel azt hittem készen leszek pillanatokon belül... az utolsó lépést, a szemek felfestését... elrontottam. Vagyis lehet, hogy nem teljesen én voltam a hibás. Azóta teszteltem az anyagot és bizony megszívja a festéket. Hiba volt nem először tesztelni és utána festeni. Drága tanulópénz volt! Tegnap úgy döntöttem, szétszedem a másfél óra alatt feltűzött haját és megfordítom az egész babát. Nem volt kis meló éjfélig mókoltam vele, de megérte. Most már szép, pici, hozzá illő szemei vannak. :)
A végleges helye az előszobában van (bal felső kép). Ő a mi kis vendégváró angyalunk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése