2008. november 22., szombat

A pingvin párja

Ma elkészült a másik ajtóra is az aplikáció. Férjecském segítségével, aki lekicsinyítette egy kicsit nekem a sablont, hogy beleférjen a keretbe.
A mintát végül Szonja csajszi választotta, akinek nagyon megtetszett az "embej" (=hóember) fején csücsülő "pipcsi" (csippcsipp, vagyis madár).
Én meg gondoltam, ha már a madárka a lényeg, legyen rögtön kettő és a csomagra is ültettem egyet. :)
Nagyon élvezem, hogy idén nem pikkpakk lesz Karácsonyi hangulat itthon, ahogy elővesszük és feltesszük a tavalyi dekorációt, hanem szépen, fokozatosan alakulunk át. :) Van még mit varrogatni. :)

Ui: Mikor feltettem a képet, akkor vettem észre, hogy elfelejtettem kipirosítani hóemberke arcát. :( Tudtam én, hogy valami hiányzik... Hiba azóta megszüntetve, de új kép egyelőre nincs róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése