2008. november 21., péntek

Karácsonyi harisnyák

Nagy méreg árán, de elkészült két Karácsonyi zokni vagy harisnya vagy nem is tudom mi. :)
A nagy méreg oka pedig a varrógépem volt, ami olyat csinált, hogy azt hittem vihetem szervizbe. Egy ideig varrt szépen, de mikor a rózsaszín szálat pirosra cseréltem, elkezdett csattogni, hatalmas hurkokat vetett az anyag hátoldalára és a felső szálat szaggatta. Próbáltam vékonyabb anyagon, vastagabbon, de nem változott semmi. Aztán kicseréltem az alsó szálat rózsaszínre és lám, lám semmi baja nem volt. Spulniztam egy új pirosat, de azzal megint csak nem ment. Ha nem varrtam volna már ezzel a piros cérnával minden gond nélkül, azt hinném azzal van a baj. De varrtam. Nem is egyszer. Így most a nagy harisnya szegése nem az igazi belül, de kívülről szerencsére nem látszik.
Fogalmam sincs mi lehetett a baj, de előre félek a következő piros cérnás varrástól... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése